Au pair in Amerika - Reisverslagen van Chamilla Wijnvoord - WaarBenJij.nu Au pair in Amerika - Reisverslagen van Chamilla Wijnvoord - WaarBenJij.nu

Au pair in Amerika

Au-pair in Amerika

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2011

naar huuuuiiiiissss

29 December 2010

NOOOMI EN YOOEERIIIE

14 December 2010

Bambi op glad ijs..:P

29 November 2010

Thanksgiving

17 November 2010

geen inspiratie voor een naam:p
Chamilla

Al toen ik van de middelbare school kwam wilde ik als au pair naar Amerika. Ten eerste omdat ik het echt heel erg leuk vind om met kinderen te werken. Amerika trekt mij heel erg, ben er een aantal jaar geleden een maand wezen rondreizen met mn ouders en broertje en ik wil nog veel meer zien en mee maken. Vanaf 30 augustus is het de bedoeling dat ik vertrek richting Amerika en dan gaat het grote avontuur beginnen.. Enerzijds kan ik niet wachten,,... aan de andere kant is het super eng en spannend.

Actief sinds 03 Mei 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 64311

Voorgaande reizen:

13 September 2010 - 28 December 2010

Au pair in Amerika

Landen bezocht: