geen inspiratie voor een naam:p - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Chamilla Wijnvoord - WaarBenJij.nu geen inspiratie voor een naam:p - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Chamilla Wijnvoord - WaarBenJij.nu

geen inspiratie voor een naam:p

Door: Chamilla

Blijf op de hoogte en volg Chamilla

17 November 2010 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hoi Mensen
Even tijdje geleden sorry…

Is eeeeeven denken wat er allemaal gebeurd is..
Ik heb helemaal niets geen dingen in mijn tel gezet duss ik moet heeeel hard nadenken..

Even denken vorige week maandag 8 november heb ik volgensmij het laatste verhaaltje geschreven..
Die dag weet ik echt niet meer wat k voor de rest heb gedaan… haha
Ik weet wel dat de week laaaaaaaaaaaangzaam ging.
Dinsdag was ik natuurlijk smiddags vrij.. heb ik even lekker relaxed gedaan in bad geweest en GTST gekeken enzo.. kippetjes gehaald en toen moest ik savonds weer werken…
Overdag waren we naar het museum geweest en de kids hadden allebei maar eventjes in de buggy geslapen meer niet dus om half 9 waren de kids allebei knock out.. heeerlijk wat een rust haha..
Dus toen heb k lekker me eigen ding weer kunnen doen..
Jess en Maitin waren rond 10uur thuis.
Woensdag naar story hour geweest uiteraard…, de kids waren heel druk dus toen de verhaaltjes klaar waren ook gelijk gegaan, normaal ook kleuren enz maar de kids waren wat mij betreft veel te druk dus naar huis…
Donderdag en vrijdag heb ik geeen idee meer wat we hebben gedaan..
K weet wel dat ik de hele week niets bijzonders heb gedaan. Ook niet ’s avonds ofzo.. haha
Saai i know.. maar er was nou eenmaal niets te doen..
Levi druk, Jatnnavel druk.. Derian geen idee eigenlijk.. en Clarissa druk..
Dusjaa.. dan word t lastig…
Nu ga je ivm met dat t donker en koud word savonds ook minder snel iets doen..
Net als mama altijd zegt gaat buiten t lichtje uit dan gaat in mij ook t lichtje uit haha..
Dus vaak gewoon lekker GTST enz kijken op rtl gemist en veel the voice of Holland gekeken omdat ik nogal achter liep..;):P

Vrijdagavond kwam Beracha weer.. was heel gezellig…
Toen ik klaar was met werken heb ik weer niets gedaan… gewn met me laptop gewacht tot dat Beracha kwam haha.. rond half 12 kwam ze aan in Philly
Toen hebben we nog even kippetjes gehaald en zijn we naar huis die op gaan eten..
Hmm heerlijk!!
We hebben nog een hele tijd in bed liggen kletsen en zijn toen rond 3uur ofzo gaan slapen..
Zaterdag ochtend zijn we gaan zumba’en om 11 uur..
Was erg leuk, en hebben daarna nog lekker in de sauna gezeten en een zonnebankje gedaan..
Daarna naar huis douche en omkleden en de stad in..
Ik heb me nieuwe lage zwarte uggsjes gekocht..:D en een trui…
Was heel blij ermee.. ook een grooooooote strik voor om me taille gekocht.. was heel gaaf..
We hebben lekker bij de mac gegeten savonds en we waren super melig ik ging half op de tafel dansen en tegen een americaanse jongen heletijd Nederlands praten dat was super grappig…
Hij snapte er helemaal niets van
Daarna naar huis omgekleed en wat alcoholische drankjes genuttigd haha
En opgetut voor t uitgaan..
We zijn met de Subway heen gegaan en toen we daarin zaten richting de stad had ik m al aardig hangen.. haha het was erg gezellig dat kan ik me iig nog heugen..
We zijn alst goed is eerst even naar Cuba Libra gegaan..
Daar heb ik met me bezopen hoofd Beracha salsa geleerd entoen waren we opeens in Blue Martini..
Tis net een vage droom voor mij of ik alles door elkaar droomde haahaha
Tja wodka:p
In Blue martini was ook gezellig.. ik was aan de praat geraakt met een jongen en we gngen een andere zaal in en daar hebben we en tijdje bij hem en zijn vrienden gestaan.
Was ook leuk volgsmij haha..
Het gekke was dat ik zondag er van was overtuigd dat t een blonde jongen was..
Maar het was dus een donkere jongen wist Beracha me te vertellen hahaha hillarisch..
Opeens was ik t schijnbaar zat en zei ik tegen Beracha (vertelde ze me zondag) dat we gingen..
Beracha werd gek van me en heeft me wat water en een pizza naar binnen gepropt hahahah
Daarna gingen we naar Darron, haar date.. die DJ is en aant draaien was..
Onderweg een paar keer vallen en opstaan.. letterlijk:P
En ik wilde niet door Beracha opgeraapt worden alleen maar door leuke mannen hahahaha…
Daarna heb ik nog trompet gespeeld… kon ik best goed vond ik toen haha..
En daarna naar club Rain.. waar Darron dus draaide..
Daar nog met zijn broer gedanst.. waarschijnlijk trok ik m naar me toe omdat hij al een hele tijd stond te kijken haha…
Daarna heeft Darron en zijn broer ons thuis gebracht..
Halverwege nog met een gebreide boom geknuffeld.. jaa die was echt…:p
Haha en toen naar huis.. ik heb nog een halve zak chips op en met die broer gebeld en gezegd dat Beracha me mishandelde haahahaha
Daarna nog uit bed gevallen.. vond ik zelf heeel lullig van.. ja van wie van hetgeen die daar voor zorgde. Ik wilde namelijk alleen maar water pakke.. haha
Beracha kwam niet meer bij van t lachen..
Haha dus jaa dat was me t zaterdagavondje wel..:p
Zondag hebben we lekker relaxed gedaan.. kheb de andere helft van de zak chips op gegeten haha..
En toen is beracha even in bad geweest ik heb de boel een beetje opgeruimd en zijn we in de stad gaan lunchen.. daarna even bij de boekenwinkel lekker een koffie op en boekjes gelezen en toen naar huis.. daarna heb ik Beracha naar t station gebracht..
Levi zou om de zelfed tijd als bercha weg ging aankomen en dan zouden we iets gaan doen..
Alleen hij moest eerst naar huis toe.. en zou daarna nog bellen..
Wat hij niet mee rheeft gedaan
Maandag liet hij weten dat hij in slaap was gevallen..
Nja okee.. k had een beetje gevoel van hijs er klaar mee denk ik..
Maandag vrij weinig gedaan.. lekker park enz.. niets boeiends.. savonds ook niet..
Dinsdag was t kut weer dus hele dag binnen gebleven de kids hebben lang geslapen dus dat was wel lekker.. smiddags was ik dan weer vrij heb k omdat t zo kut weer was lekke rin bed filmpje gekeken en om half 6 was Levi er.. k had m namelijk verteld dat ik me ech tkut voelde en m nodig had;)
We hebben eerst even beneden nog wt thee gedronken en toen naar boven..
We hebben de hele aaf lekker zitte kletsen en muziekjes geluisterd..
Was erg gezellig..
Vandaag gelukkig weer beter weer.. dus zo weer even naar t park..
De moeder van Levi heeft me uitgenodigd voor thanksgiving dus ben heel benieuwd hoe dat gaat worden.. nu al doodszenuwachtig haha..

Sorry voor lange wachten op de blog.. ik heb m aardig ingehouden toch..?:P haha

Ooh over t heimwee... meeste van jullie zijn wel op de hoogte.. niets nieuws eigenlijk… voel me nog steeds wel t zelfde mr we zien wel.

Tot de volgende blogggg kusssss

  • 17 November 2010 - 15:33

    Beracha Feijkes:

    hahah geweldig dit!

    was van de trompet alweer vergeten hahahahah!

    was me een weekendje wel!

    kus

  • 17 November 2010 - 16:26

    Williene:

    Hej meis, leuk om weer wat te kunnen lezen ;) klinkt allemaal erg als chamilla's acties:p hahah have fun nog en volhouden he! liefsss

  • 18 November 2010 - 12:02

    Kees:

    zegt nu allen de wijsgeer na......

    het leven is geen Loempia !

  • 24 November 2010 - 15:49

    Elly:

    Hoi Chamilla,
    Erg leuk dat je me terug mailde en vandaag kreeg ik een kaart van je.
    Super lief. Hoest met je heimwee nu je weet dat je naar huis komt?
    In Amerika doen ze altijd heel overdreven met kerst, versieren enzo.
    Hoe vind je dat! En Tanksgiving?
    Hou je taai, een lieve groet van me,
    Elly

  • 27 November 2010 - 11:41

    Caroline:

    Thanks voor je kaartje!
    Leuke thanksgiving gehad bij Levi :P ??
    En Black Friday overleefd?
    Fijn weekend!!
    XXX Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Au pair in Amerika

Au-pair in Amerika

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2011

naar huuuuiiiiissss

29 December 2010

NOOOMI EN YOOEERIIIE

14 December 2010

Bambi op glad ijs..:P

29 November 2010

Thanksgiving

17 November 2010

geen inspiratie voor een naam:p
Chamilla

Al toen ik van de middelbare school kwam wilde ik als au pair naar Amerika. Ten eerste omdat ik het echt heel erg leuk vind om met kinderen te werken. Amerika trekt mij heel erg, ben er een aantal jaar geleden een maand wezen rondreizen met mn ouders en broertje en ik wil nog veel meer zien en mee maken. Vanaf 30 augustus is het de bedoeling dat ik vertrek richting Amerika en dan gaat het grote avontuur beginnen.. Enerzijds kan ik niet wachten,,... aan de andere kant is het super eng en spannend.

Actief sinds 03 Mei 2010
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 64314

Voorgaande reizen:

13 September 2010 - 28 December 2010

Au pair in Amerika

Landen bezocht: