Bambi op glad ijs..:P - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Chamilla Wijnvoord - WaarBenJij.nu Bambi op glad ijs..:P - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Chamilla Wijnvoord - WaarBenJij.nu

Bambi op glad ijs..:P

Door: Chamilla

Blijf op de hoogte en volg Chamilla

14 December 2010 | Verenigde Staten, Philadelphia

Ik heb er eigenlijk geen zin in maar ik realiseer me opeens dat ik nog een waarben jij verslag moet typen van 100jaar terug..:P
Dus laat ik maar eens beginnen…
Gelukkig heb k wel vanalles opgeschreven en foto’s dus herinner ik t me nog een beetje..
Ik ga t proberen kort te houden..
Voor jullie en mezelf..;) haha

Goed maandag 29 november.. (haha zo lang alweer geleden dat ik iets heb geschreven..:P)
We zijn die dag 2x naar t park geweest..s morgenslekker gespeeld en smiddags lekker gespeeld.
Juf Anna was er met haar klas.. wij hadden stoepkrijt mee en alle kids hebben lekker gespeeld…:D
Savonds was Levi komen eten,.. was wel gezellig..

Dinsdag was weer lekker een korter dagje.. we zijn vroeg naar t park gegaan want ze voorspelde later regen.. Miss morres was er met haar klas dus dat was ook gezellig.. smiddags ben k zoals zo goed als alijd naar Starbucks gegaan, ik ben met Derian naar Timerblands gaan zoeken en die hebben we ook gevonden.. daarna hebben we bij een tapas bar gegeten.. was erg gezellig…

Woensdag was t een regenachtige dag.. we hebben sochtends koekjes gebakken.. daarna nap time en smiddags film gekeken.. geen story time want ik had echt geen zin door de regen te gaan.
Savonds heb k vast niets gedaan want ik heb t niet opgeschreven…;)

Donderdag ben ik met de kids naar de kerstman gegaan..
Sochtend hebben we een tekening met verlanglijstje gemaakt en daarna zijn we eerst naar de kerstmarkt gelopen in de draaimolen geweest en toen naar Santa maar daar was ie niet.. bleek ie alleen in t weekend te zijn..:S
Dus ik dacht kut dat jochie helemaal verheeugd op Santa.. dus k zeg ik denk dat ie ergens anders heen is.. we gaan m zoeken.. k wist dat ie in the gallery ook zou zijn en wie weet was ie hier wel door de weeks.. en jaaa daar was ie..
Matthew was echt bang in t begin.. we hebben de tekeningen en brief gegeven die we voor m gemaakt hadden en na een tijdje was ie niet meer bang en ging ie bij m op schoot zitten en zitten kletsen en werden er fotos gemaakt.. heel leuk..!
Savonds heb k ook vast niets meer gedaan..:P

Vrijdag met de kids in t park geweest.. verder thuis beetje gespeeld..
Savonds met Derian, Adam, Rick en Jay uit geweest.. was erg gezellig in Blue martini met zn allen in de auto gepropt en toen naar de club daar kwamen ook nog 4 jongens waarvan ik de naam ben vergeten.
Jay echt een mega homo wat een schat is dat.. heb k de hele aaf mee gedanst..
Was heel gezellig..

Zaterdag was ik zumba vergeten dus lekker lui gedaan en daarna naar Starbucks..
Levi zou smiddags komen wat uit eindelijk savonds werd.. hij is een uurtje geweest en moest toen weg..
Ik heb savonds later opgepast.. van 8 tot 12 en ben toen gaan slapen..

Zondag heb k de hele middag bijstarbucks gezeten en echt 3uur lang met Marielle gebeld.. haha erg gezellig…:P
Daarna ben ik met Kevin uiteten geweest en naar Blue Martini nog wat gedronken..
Prima jongen die me nog wt dingen van Philly wilt laten zien maar een beeeeetje saai..
K was de hele tijd met de barman aan t kletsen die daar werkte wat een vriend is van Derian en hij vroeg waar Derian was.. dus ik pingde m of ie ook naar Blue kwam en dat deed ie..
K had gezelligheid nodig.. ik wilde gek doenen dansen…
Dus Derian kwam en toen hebben we lekker achterlijk gedaan..
Gedanst op my humps en gekke liedjes haha
Kevin vond t niet zo leuk meer dus die is op een gegeven moment gegaan:p

De maandag 6december was het erg koud..
We hadden een playdate met Diana en Ethan (Diana is ook een nanny, een vrouw van ergens in de 30 en komt oorspronkelijk uit NY heeft ook in Duitsland gewoond en ken ik van t park)
Hun kwamen naar ons toe en de kids hebben lekker gespeeld en wij lekker gekletst..
Was erg gezellig..
De kids hebben daarna lang geslapen en daarna hebben we lekker die film gekeken met die dansende pinquin ben de naam even kwijt..:p
Savonds zei levi dat ie langs wilde komen.. later kwam ie toch niet…:S sukkel

Dinsdag was een lekkere korte dag want de man van de piano kwam om 2uur dus om 2uur was Jess ook al thuis ipv 3 uur..:D
Ik ben daarna 1x raden… ja na Starbucks gegaan..:p (k moet toch wat)
Om 4uur was Derian klaar met werken en kwam ook even naar Starbucks toen zijn we beetje gaan shoppen en hebben bij Wendy’s gegeten.. soort mac.. daarna naar zijn huis de film afkijken die we t weekend hadden gekeken voor een stukje en k had verf voor me haar gekocht.. en k zei ik ga zo maar na huis me haar verven.. zegt ie nee doe maar hier vind ik leuk:p
Dus we hebben samen me haar geverfd.. wat wel gek was.. en wat ik was vergeten..:P
Was dat ze hier geen losse douchekoppen hebben.. dusik moest mezelf in de knoop werken in een inieminie badkamertje om me haar uit te kunnen spoelen in bad haha
Maar het s gelukt en me haar is weer mooi zwart..:p

Woensdag overdag niets bijzonders we zijn naar storyhour geweest dat was wel weer leuk.. volgende week is de kerstman er.. of de week erop dat was voor mij niet helemaal duidelijk maar we zien t wel.. savonds ben ik met Derian naar Vango geweest..
Was wel leuk maar boven was dicht en dat is juist waar ik altijd ben dus t was gewoon gewoon;)

Donderdag heb ik wat kerstkaarten gekocht en opgestuurd.. dus wie weet krijg je er binnekort een;):P naja is maar afwachten met die TNT bij julllie…:S
We zijn even naar Starbucks geweest en de kids hadden een ballon emt gas erin gekregen van me omdat ze lief waren.. en ze waren maar 1dollar haha..
Het was echt koud en het voor nu ook voor t eerst overdag…

Vrijdag gewoon gewerkt.. we hebben niet veel gedaan. Beetje in de tuin gespeeld en binnen..
Savonds was er visite dus lekker eten.. en daarna ben ik naar Derian gegaan.. k had een fles Malibu meegenomen en we waren allebei behoorlijk aangeschoten..
We zijn naar Blue Martini gegaanen Mike (de barman) lachte ons uit omdat we allebei beetje tipsy waren.. haha.. t was erg gezellig.. ik had me jas schoenen oorbellen vanalles bij Derian liggen maar ik ging die de dag erop wel halen want ik wasmoooee en wilde naar me bed…;)

Zaterdag werd k lekker wakker gekrijst door de kids. Heeeerlijk zon au pair baantje..
Toen dacht ik zou k ga zumbaén of niet.. uiteindeljk ben ik toch maar gegaan.. en was blij dat ik t had gedaan.. lekker even alles eruitzweten.. vooral omdat ik de dag ervoor zo gedronken had..
Daarna heb k lekker een salade gehaald bij cvs soort van super markt maar je kutn er echt alles krijgen.. je kunt t zo gek niet verzinnen..:p
Dus die lekker opgegeten en daarna kwam levi zowaar even langs..;)
Dus met hem even wat gedronken en gekletst.. en daarna ben k weer naar Derian gegaan om me spullen op te halen… we hadden zin in ijs dus dat zijn we gaan kopen..
Ja ik weet t t vriest en wij halen ijs haha.. we hebben beetje tv gekeken muziek geluisterd gwn niets als altijd haha gewoon gezellig.. half op debank half op de grond..
En daarna ben ik niet te laat naar huis gegaan omdat k de volgende dag naar NY zou gaan..

Zondag toen ik wakker werd regende het keihard.. ik pingde een jongen uit NY en vroeg hoe t weer in NY was en dat was regen regen regen regen en zou de hele dag zo blijven..
Ik heb toen besloten niet te gaan.. we hadden dingen gepland wat allemaal buiten was dus dat was zonde.. k ben toen de stad hier in gegaan beetje geshopt in de gallery.. Jordans gekocht en offcourse Starbucks gezeten.. (dat is t au pair leven.. Starbucks Starbucks Starbucks haha)
Daarna vertelde ik Derian dat ik me verveeld en zin had in garnalen dus hij zei oke dan kom ik eraan en gaan we garnalen eten.. haha zo lief
Dus we zijn wer naar de tapasbar gegaan en lekker gegeten..
Derian en ik hebben een tijd trg de film 500days of summer gekeken.. en daar in is een stukje dat er een stel in t park zit en keihard PENIS gaat roepen.. dat doen wij nu ook iedere keer.. midden op straat of in de subway of in de mall hahahaha hillarisch…

Maandag hebben we weer een playdate gehad maar dan nu bij hun thuis..
De kids weer lekker gespeeld en diana en ik hebben lekker gekletst… met een kopje thee er bij..:D
Daarna na huis wat gegeten en de kids hebben lekke rlang geslapen.. daarna toy story gekeken en toen kwam maitin thuis..
K ben met Derian gaan schaatsen.. haha hillarisch.. hij had nog nooit geschaatst dus dat was geweldig.. dat verklaart me naam Bambi op ijs haahahaha.. hijs wel 200x gevallen en k kon niet stoppen met lachen.. heerlijk vermaakt..
K ging proberen te zwieren maarja dat ging niet ech tin me eentje..:p
Toen een jongen (vet lekker dingbtw) van die bij de ijsbaan werkte dat zag vroeg ie wat k aan t doen was en gingen we t samen proberen haha super grappig..
Me tenen zijn er half af gevroren en naar 2 uur was k zelf ook wel beetje een ijsklontje en toen zijn we maar gestopt.. derian kon t op t eind aardig trouwens.. echt knap hoe snel die t oppakte..
Nu ik dit typ lig ik weer helemaal dubbel wnt tis gewoon zo grappig om m te zien stroggelen met te blijven staan hahahahah
Daarna zijn we nog even naar Blue Martini gegaan.. want mike was aan t werk.. en Adam en Jay waren er toevallig ook dus hebben even wat gedronken en gek gedaan en toen met de Subway naar huis.. dathad Derian nog nooit gedaan..;)
Eigenlijk is de subway niet heel veilig en best vies en mensen die beetje goede wijk wonen en goede baan hebben gaan nooit met de subway..
Ik ben een kansarme au pair dusjaa hahaha nee grapje maar goed hij was dus nog nooit met de subway geweest (woont hier al zn hele leven) en dus ging ik m dat uitleggen hillarisch.. nu was hij even de toerist…
Daarna dus lekker na huis en ik kon t maar niet warm krijgen..
K had gedouched thee op en leker in bed gaan liggen maar k bleef t koud hebben..:S
Gelukkig uiteindelijk warm gewroden en lekker geslapen..

Vandaag een lekker kort dagje.. de therapeut voor benjamin komt om 2uur dus Jess is dan ook thuis en ben ik klaar..
Kga dan denk even wasje draaien beetje opruimen en naar Starbucks denk.. Derian gaat misschien sloppie Joe voor me maken..:D
Brood met suas en vlees.. kweet niet precies maar k had t gezien in de film it takes two met mary kat en ashley olsen.. en k wil dat graag proberen..:P dus hij gaat t voor me maken..

Dus dat waren afgelopen 2 weken ofzo..:p
Ik moet echt beter bijhouden haha..
Gelukkig had ik beetje opgeschreven allemaal..
Vandaag vliegt Nomi naar Amerika.. ik heb er zin in!!
T is kut dat ik niet vrij kan krijgen dat ik bijv ook een dagje naar NY had gekunt maarja.. ze is hier vanaf vrijdag tot woensdag dus dan kan ik philly beetje laten zien..:D heb er zin in..
Jammer dat ze nog geen 21 is maar Adam en Jay en Derian dachten wel dat ze wat konden regelen..
Ik hoop t..

Oh over de heimwee.. zogoed als iedereen weet t al maar ik zou t hier ook nog even posten..
Ik kom naar huis.. het is nu allemaal zeker..
Maandag 27 december vlieg ik samen met Beracha naar huis..
Deze week nog werken..
Dan komt 20 december de nieuwe au pair..
Een meisje uit spanje… die werk ik dinsdag in..en mis woensdag nog een beetje..
En dan is t kerst.. ga ik met Beracha vieren.. hopen dat we uiteten kunnen en naar de film ofzo..
Kerst is op zaterdag dus k hoop dat we gwn kunnen stappen en dan maandags naar huis..
I cant wait.. want god wat mis ik jullie en alles in NL..
Ik heb absoluut geen spijt van dat ik dit gedaan heb.. maar ik voel me gewoon opgesloten ofzo hier..
Naja de meeste van jullie heb ik al uitgebreid mee gepraat..:D
K ben 28dec om 12uur smiddags op schiphol,…
En met oud en nieuw dus lekker thuis.. wel echt kut dat ik met kerst niet thuisben..
En t liefst zou k kerst willen skippen.. gelukkig ben ik wel samen met Beracha die hier dus de laatste week is.. :D daar ben ik erg blij mee.. en dat we lekker samen naar huis vliegen..:D
Dus deze week nog even werken.. morgen donderdag een vrijdag..
Dan komt savonds Nomi.. weekend met haar.. dan komt zondag Beracha die eerst bij Darren slaapt.. en dan gaat Nomi naar een hotel.. maandag moet ik dan werken dan komt de nieuwe au pair ergens de dag.. dan gaan we gwn met zn allen wat doen.. Beracha Nomi Yoeri de kids en ik.. een grote bende haha en dan gaat nomi woensdag weer weg.. wat tevens mijn laatste dag is.. of dinsdag is me laatste dag.. even kijken nog..
Dan donderdag vrij en vrijdag vrij… ivm kerst.. en dan weekend en dan naar huis..:D:D
Ik zou dan eerst een tijdje weer bij mama wonen.. ik heb 30dec en 4januari een sollicitatie gesprek.. beide bij kinderdagverblijvennhopen dat er wat uit komt en dat ik dan weer aan de slag kan..
Het waren beide wel hele leuke kinderdagverblijven dus fingers crossed please;)
En dan na een tijdje weer in Utrecht wonen..:D
I cant wait!!


Tot gauw lieve mensen..
Kan niet wachten jullie weer te zien..

Liefs..!!!

  • 15 December 2010 - 10:05

    Mandy:

    HIhi schat ik moet je verhaal nog lezen,
    Heb wel even snel je foto's bekeken en ze zijn lachwekkend!
    En hoeveel paar schoenen heb je wel neit????
    omg haha 2 paar uggs jordans timberlands hahaa
    gekkie:P
    Kusss!!!

  • 22 December 2010 - 10:17

    Elly:

    Hoi Chamill,

    Volgende week ben je THUIS!!!
    Een hele goeie reis gewenst. Er ligt hier een flink pak sneeuw, leuk.
    Ondanks alles toch goeie kerstdagen. Hoe is de nieuwe aupair?
    Nu kun je lekker gaan aftellen.
    Alle goeds toegewenst Chamilla.

    Liefs, Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Au pair in Amerika

Au-pair in Amerika

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2011

naar huuuuiiiiissss

29 December 2010

NOOOMI EN YOOEERIIIE

14 December 2010

Bambi op glad ijs..:P

29 November 2010

Thanksgiving

17 November 2010

geen inspiratie voor een naam:p
Chamilla

Al toen ik van de middelbare school kwam wilde ik als au pair naar Amerika. Ten eerste omdat ik het echt heel erg leuk vind om met kinderen te werken. Amerika trekt mij heel erg, ben er een aantal jaar geleden een maand wezen rondreizen met mn ouders en broertje en ik wil nog veel meer zien en mee maken. Vanaf 30 augustus is het de bedoeling dat ik vertrek richting Amerika en dan gaat het grote avontuur beginnen.. Enerzijds kan ik niet wachten,,... aan de andere kant is het super eng en spannend.

Actief sinds 03 Mei 2010
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 64315

Voorgaande reizen:

13 September 2010 - 28 December 2010

Au pair in Amerika

Landen bezocht: