NOOOMI EN YOOEERIIIE - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Chamilla Wijnvoord - WaarBenJij.nu NOOOMI EN YOOEERIIIE - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Chamilla Wijnvoord - WaarBenJij.nu

NOOOMI EN YOOEERIIIE

Door: Chamilla

Blijf op de hoogte en volg Chamilla

29 December 2010 | Verenigde Staten, Philadelphia

Noooomiiii

Okee het duurt even maaaar daar ben ik dan weer..
Eens even denken 14december was dus de laatste keer dat ik had geschreven..
Die dinsdag heb k smiddags nog lekker relaxed gedaan, k had een beetje hoofdpijn en was moe dus even lekker in bad geweest..
Daarna had ik eigenlijk zo iets van ik wilde toch nog wel wat doen dus toen ben ik als nog naar Starbucks gegaan.. heb bij de mac lekker een salade gehaald en die bij de Starbucks met een macchiato opgeten..
Savonds niets meer gedaan..
De rest van de week heb k ook vrij weinig gedaan.. gewoon opgepast en vaste dingetjes als normaal met de kids..
Vrijdag kwamen Nomi en Yoeri.. wooeehoee
Na het werken ben k even gaan relaxen en klaar gaan maken om ze op te gaan halen..
Allen hadden ze 2uur vertraging..
Tegen half 12 was ik op t station maar geen Nomi en Yoeri..
Heeele boel mensen uit bussen uit NY maar geen nomi..
Toen was t der gelukt om me te bellen en toen was ze dus bij de verkeerde halte eruitgestapt..
Dus ben ik met de taxi naar waar ze was heen gegaan..
En toen met zn allen nog even naar de mac en thuis nog wat gaan drinken..
Daarna lekker naar bed en lekker nog gekletst en heerlijk geslapen.
Zaterdag ochtend lekker een beetje uitlgeslapen en toen wat gerommeld..
K heb me koffer een beetje ingepakt en daarna zijn we de stad in gegaan.
We hebben het lovestatue bekeken en de kerstmarkt.. ik heb ze de stad laten zien en we hebben een beetje geshopt.
Het was echt zo erg gezellig.. ik heb in een lange lange tijd niet zo lekker gelachen en mezel fkonnen zijn, zo gek kunnen doen en gewoon heeerlijk met mij vriendinnetje en me nieuwe dochter:P (hoe dat kwam weet ik niet maar Yoeri was me dochter:P) gelachen en gek gedaan heerlijk.
Na t love statue had Yoeri me op een groot blok getild waar hij op zat en daar ging ik toen opdansen.. was super grappig mensen gingen naar me kijken en een meisje vroeg of k op een dans academie zat haha echt gaaf.. daarna kwam een politie agent vragen of k er af mocht komen..
Hij vertelde dat ik er zelf op gekomen was dus ik er ook maar zelf af moest gaan haaha lullig… en uhh k was er niet zelf op gekomen hihi
Toch maar geluisterd en toen zijn we gaan uiteten..
We hebben de taxi genomen en lekker tapas op..
Daarna zijn we een subway gaan zoeken en de weg geprobeerd terug vinden.. en dat hebben we ook gevonden haha k was wel trots op mezelf haha..:D
Toen we thuis waren hebben we even wat gedronken en getut en toen zijn Nomi en ik uit geweest.
Ze is nog geen 21 dus konden we niet naar een club toe waar je dus 21 moest zijn.
Ik wist wel een club waar je 18mocht zijn en dus gingen we daar maar heen, ik kende een jongen die er werkte en die liet er ons ook voor goedkoper in dus dat was wel fijn..:P
Het is die club wat een beetje ghetto is zeg maar en waar iedereen nogal dirty danced, maar het viel die avond mee.. het was wel erg gezellg..
Nog gedanst met een sexy kerel..:p en toen gingen we op een geven moment rond half 2 naar huis want we waren toch wel dood..
K wilde alleen heeeel graag blue martini nog even proberen te laten zien.. en dacht mis kan t als Derian er is.
Dus we zijn er nog even naar toe gelopen en toen ik Chris de deurman zag toen zei ik hey Chris is Derian binnen, toen zei die dat ie dacht van niet maar dat we nog wel even konden gaan kijken.
En toen liepen we zo langs de rij door naar binnen.. haha ideaal
Hij was er niet dus dat was jammer maar ik had gelukkig nog wel even Blue (mijn favo tent) kunnen laten zien en toen zijn we naar huis gegaan.
Nomi vond t ook een hele leuke club en idd leukere betere mensen en muziek dan in club 27 waar we eerst waren..:D
Toen dus naar huis met de taxi en lekker gaan slapen.
We hebben zondagmorgen lekker uitgeslapen en daarna zijn we weer de stad in gegaan..
Even het art museum laten zien en football gekeken bij een bar.
Beracha kwam ook toen aan en die hebben we opgehaald.. even bij Wendy’s wat gegeten en daarna hebben beracha en ik de koffers van haar bij mij thuis neer gezet en de koffers van Nomi en Yoeri opgehaald en toen nog even football gekeken en wat gedronken en toen zijn we naar het hotel van hun gegaan en hebben we daar even relaxed gezeten..
Daarna naar de mac hebben we weer lekker zitten vreten.. heel gezellig gelachen en fotos gemaakt.
Heerlijk, wat was t fijn om weer bekende van uit Nederland om me heen te hebben.
Ik merkte echt dat k naar lange lange tijd weer echt echt mezelf was.
Daarna zijn Beracha en k naar huis gegaan en gaan slapen.
Maandag heb ik natuurlijk gewoon gewerkt.. samen met Beracha gewoon gedaan wat ik altijd deed sochtends, toen hebben we de kids ingepakt en in de buggy gedaan en toen zijn we lekker naar de stad gegaan en Nomi en Yoeri afgesproken, we hebben even relaxed bij Starbucks gezeten en daarna met de kids naar t museum dat ze even konden uitrennen en gek doen..
Daarna hadden we honger en lekker bij de subway gegeten met zn allen en nog even bij de h&m beetje gekeken en toen maar lekker naar huis nog wt rommelen, ik heb Matthew op bed gelegd want die had nog niet geslapen en was dood op.. benjamin heeft lekker voor de tv gezeten en gelummeld want die had wel geslapen in de buggy een uur dus die had geen slaap meer.
Wij hebben lekker aan de keukentafel gezeten en gedronken en getut.. daarna zijn Nomi en ik gaan koken en toen de ouders thuis kwamen met zn allen gegeten
Dat was wel heel gezellig en de ouders vonden t ook heerljk, we hadden lekker Nederlandse macaroni dus was heeerlijk!!:D
Daarna hadden we zin in ijs en dus zijn we lekker naar de ijswinkel gegaan en hebben we heeerlijk ijs op.. het was wel iets van -3 graden maarr heeerlijk hahaha..
Toen hadden we wel zin om even naar blue martini ofzo te gaan.. want ik was met Levi aan t pingen en die zei van kom anders ook even naar de blue martini..
Dus toen gingen Beracha Nomi en ik naar de blue, en Yoeri ging naar t hotel om football te kijken.
Het was heel gezellig… onderweg kwamen we een liqour store tegen dus hebben we lekker shotjes genomen en in blue ook lekker gedronken.
Het alcohol vloeide rijkelijk en het was heel gezellig haha…
De details ga ik besparen hihihihiihii
Nouja goed daarna nomi naar het hotel gelopen en toen de taxi naar huis genomen.
Dinsdag was de nieuwe au pair er voor het eerst.. ze was maandag aaf aan gekomen maar zag er dinsdag voor t eerst.
We hebben sochtends gewoon thuis ontbeten en met de kids naar t park geweest.
Ik heb ze op bed gelegd en daarna kwam Jess thuis.
Ik ben samen met Irune(de nieuwe au pair) en beracha naar de stad gegaan. We hebben nomi en yoeri bij Starbucks gemeet en toen zijn we beetje gaan shoppen.. overal en nergens gegeten en gekeken en gekocht en gezeten en daarna hebben we Irune naar huis gebracht en toen nog naar nomi en yoeri in het hotel lekker wat gedronken fotos gekeken en alles en daarna weer naar huis.
Woensdag was het de laatste dag dat ik zou werken. We hebben weer gwn ontbeten en gerommeld
Om 12uur heb k de kids n bed gelegd en ben ik Nomi en Yoeri weer gaan meeten bij Starbucks en toen heb ik ze naar het station naar de bus gebracht en afscheid genomen.
Booeehooee.. dat was wel jammer maaargelukkig zou k der een week later weer zien omdat k dan weer naar huis kom wooehooe..
Daarna weer naar huis en toen nog even geteten de kids werden net weer wakker en toen zijn we naar storyhour gegaan.. de kerstman was er was gezellig..
Daarna terug naar huis en hebben Berache en ik kiece (ofzo) gemaakt dat was heerlijk..
Daarna zijn we met Levi nog even wat gaan drinken,.. was een beetje ongemakkelijk maar wel fijn m weer even te zien want dat was nogal lang geleden.

Daarna kregen we een ping van Kwesi (de will i am) look a like of we naar NYC wilde komen morgen want chrisbrown was en hij wilde ons meenemen naar het concert van hem in de grootste discotheek van NYC dus toen dachten we tja waarom niet..
Dus alles ingepakt en donderdag nog even relaxed gedaan en daarna nog beetje gestad in t nieuwe gedeelte van philly.. echt een mooie rijke buurt en toen met de bus naar NY wow wat een file dus duurde 3uur maar ag we waren er.
Toen met de subway naar het hostel waar hij werkte en toen hebben we nog even alcohol en ons avondeten namelijk chips gehaald..:p
En toen gingen we beneden nog even beetje zitten met Kwesi en zn collega en toen naar de club.. onderweg nog wat vriendfen opgepikt en we konden bij de club de rij zo voorbij en naar binnen.. gaaaaaaaaaaaave grooooooooooote club.. en toen lekker dansen en drinken.. heerlijk..
We waren in een zaal waar housemusic werd gedraaid.. dat hadden wij al maaaaanden niet gehoord dus we gingen helemaal los..zn mc mc’de “this is some Amsterdam dirty dutch house Music” zo gaaf!! ik vroeg aan de dj of hij babilonia had en of ie muziek had van don diablo.. dat had ie niet maar hij vroeg aan me om naar hem toe te komen.. en toen vroeg ie hoe ik ze kende.. ik zei dat ik uit Nederland kwam en toen reageerde hij in het Nederlands dat hij ook uit Nederland kwam.
Daarna deed ie een shoutout uit Nederland en Utercht.. zooo leuk haha
Toen nog heeeeel even Chris Brown want damn wat een choas en crisis.. Amerikaanse mensen zijn GEK..!!! drangen en gillen en rennen en alles om Chris te zien.. k ging de trap op en heb er 20min overgedaan boven te komen bizar zo druk..
Amerikanen zijn raar haahaha..
Daarna weer nar huis.. duurde even met de jassen halen maar daarna nog even eten halen bij een winkeltje en in het hostel beneden met 2neven en kwesi nog wat gegeten en gedronken en gekletst.. super gezellg en om 8uur sochtends naar bed..:p
Om half12 eruit wnt om 12uur moesten we uitchecken.. daarna de stad in nog wat souvenirs gekocht en weer met de bus terug naar philly..
Super gezellig gehad..
Toen we thuis aankwamen waren ze bezig met het kerstdiner..
Ze hadden 7soorten vis.. we hebben ons even omgekleed en toen gaan eten.
Het was wel lekker, lekkerder als de magnetron opgewarmde aardappels en de plain spagetti die we normaal hebben haha..
Daarna nog toetje wat Irune had.. verschillende soorten chocola.
Daarna ben ik nog naar Levi gegaan..
Het was deze keer heel fijn en gezellig, ik heb samen met Linda(zn moeder) en Micah (zn zusje) een film gekeken.. daarna hebben Levi en ik alle cadeaus voor kerst van Micah ingepakt..
Was echt heel leuk en gezellig…
Daarna weer na huis en toen lekker geslapen..
De voglende ochtend beetje kerst gevierd.. beracha en k waren er wat later bij.. ik had voor Jess een tegoed bon van Macy’s gekcoht en voor Maitin een luchtje.. voor de kids had k jip en janneke dingen.,
Van hun heb ik chocola gehad..
Tja..
Vanberacha heb k een super leuke beker met allemaal fotos van ons erop gehad.
Daarna zijn Beracha en ik weer gaan slapen.
En toen hebben we even geluched beneden en toen boven lekker gaan tutten maskertje en gtst enz.. lekker relaxed.. daarna beneden wat geholpen met t eten.. vesna was er ook en hebben we gegeten.. sla en pasta en er was ook lamsvlees maar dat eet k niet..:P
Daarna zijn beracha en k gaan omkleden enz.. en naar Derian gegaan en daar nog wt gedronken..
Toen met de taxi naar Blue en lekker daar gedanst en gesjanst en gek gedaan.
Toen t afgelopen was nog naar een andere club met de hele crew van blue en wij en dat was ook erg gezellig.. daarna bij derian nog wat gedronken en gegeten en we hbben er ook geslapen samen met nog een vriend van Derian..een grote gezellige bende.
Beracha en Rick hadden smorgens ontbijt gemaakt en dat hebben we lekker nog even gegeten en tegen 2en zijn we naar huis gegaan.
Het was tegen 1uur gaan sneeuwen en om 2uur lag er dus al heel veel sneeuw.. we hadden onze hakjes aan en jurkjes en mensen keken ons echt aan van wow waarom hebben hun dat aan..?:P
Mensen waren helemaal ingepakt en wij kwamen op onze hakjes haha super grappig..
Daarna thuis even omgkleed en gedouched en de stad in.
Ik moest nog even voor me broertje een broek halen en een zuigzak voor me koffer want het paste allemaal niet meer.. :P
En daarna bij de mac nog even eten..
Dat probeerde we iig want serieus alle winkels en cvs en mac en alles was dicht ivm met de sneeuw BELACHELIJK echt die amerikanen zijn overdreven..
Sneeuw en gelijk alles dicht..
We hadden nog een mac geovnden die nog een uur open zou zijn dus lekker daar nog gegeten..
Daarna thuis nog wat gedronken en koffers gaan inpakken..
MORGEN NAAR HUIS!! Wooeehooee
Zo dat waren de laatste 2 weken van Philly…
Ik zou morgen de blog van naar huis typen want dat is een heel verhaal apart hahaha..
Daag mensjes tot de volgende keer dus dan maar..:D

kussssssssssssssssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Au pair in Amerika

Au-pair in Amerika

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2011

naar huuuuiiiiissss

29 December 2010

NOOOMI EN YOOEERIIIE

14 December 2010

Bambi op glad ijs..:P

29 November 2010

Thanksgiving

17 November 2010

geen inspiratie voor een naam:p
Chamilla

Al toen ik van de middelbare school kwam wilde ik als au pair naar Amerika. Ten eerste omdat ik het echt heel erg leuk vind om met kinderen te werken. Amerika trekt mij heel erg, ben er een aantal jaar geleden een maand wezen rondreizen met mn ouders en broertje en ik wil nog veel meer zien en mee maken. Vanaf 30 augustus is het de bedoeling dat ik vertrek richting Amerika en dan gaat het grote avontuur beginnen.. Enerzijds kan ik niet wachten,,... aan de andere kant is het super eng en spannend.

Actief sinds 03 Mei 2010
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 64316

Voorgaande reizen:

13 September 2010 - 28 December 2010

Au pair in Amerika

Landen bezocht: