Thanksgiving - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Chamilla Wijnvoord - WaarBenJij.nu Thanksgiving - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Chamilla Wijnvoord - WaarBenJij.nu

Thanksgiving

Door: Chamilla

Blijf op de hoogte en volg Chamilla

29 November 2010 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hallo allemaal
Daar ben ik weer..
Pff ik heb een hoooooooooop te vertellen..
maar zou t proberen kort te houden.
heb leuke dingen gedaan afgelopen weekenden..:)
Vorige week donderdag even denken….
Echt totaaaal geen idee.. gewoon met de kids park en dat soort dingen denk ik..
Vrijdag t zelfde..
Dit weekend kwam Beracha niet of ik ging ook niet daar heen..
Vrijdag avond.. ohjaaa..:D
Ben k met Levi naar de film geweest Due Date..
Was een grappige film maar ik heb blijkbaar hele andere humor dan de amerikanen..
Als er iets grappigs was volgends de Amerikanen dan lagen ze helemaal dubbel..
Echt keihard lachen enz.. en k had dan vaak zoiets k vond t helemaal niet grappig.
En sommige stukjes moest ik echt lachen en dan lachte er niemand:P haha dat was wel leuk…
Daarna nog een heel eind gelopen met Levi en toen heeft ie me thuis gebracht..
Zaterdag ben ik lekker gaan zumbaën en lekker even in de sauna gezeten..
Daarna naar de stad geweest beetje rondgekeken ik had me laptop mee genomen.. dacht ga even lekker bij een Starbucks ofzo zitten en beetje internetten..
Nou het was overal zooo druk gwn in de winkels al maar in de Starbucks allemaal ook niet normaal.
Heb uiteindelijk even gezeten aan een tafeltje maar was geen stopcontact en t was allemaal heel krap dus was ook geen succes.
Ik verveelde me en Levi nam niet op.. toen heb ik Kevin gesmst een jongen die ik toen ik wat met Clarissa ging drinken de eerst week heb leren kennen.
Hij had me al 3x uit eten gevraagd en ik kon of wilde iedere keer niet.
Nu had ik m dus maar een smsje gestuurd of ie vnaaf wat ging doen en hij vroeg of ik nu dan eindelijk keer met m mee uiteten ging.. haha
Dus we gingen uiteten naar een tapas restaurant..
K ben eerst naar huis gegaan omgekleed enz.. en toen kwam hij me later halen in zn dikke bmw:P
We hebben bij een overheeeerlijk restaurant gegeten.. allemaal lekkere tappas en heeerlijke wijntjes.. echt heerlijk!:D
Daarna zijn we nog even wat gaan drinken bij Vango.. ook erg gezellig..
Zondag heb k de hele dag heel dood op bed gelegen gewoon lekker relaxed met iedereen gemsnt maild en alles.. savonds kwam levi en hebben we filmpje gekeken..

Afgelopen week moest ik van maandag tot woensdag werken ivm thanksgiving..
Woensdag waren we storyhour vergeten omdat k dacht dat t donderdag was haha.
Niet vervelend want dat storyhour thing kwam een beetje me neus uit..
Door t een keer overgeslagen te hebben kunnen we deze week weer gaan:D
Even denken die maandag tot woensdag vrij weinig gedaan.
Dinsdag toen ik klaar was met werken lekker bij Starbucks gezeten en savonds kwam levi.. toen zijn we wat gaan drinken in de stad.. was er gezellig,. Was een open mic club achtig iets..
Dat als je denkt dat je kan zingen dan kun je daar je ding doen ahha..
Nog aan de praat geraakt met 2 jongens en beetje zitten kletsen.
Nog even naar t park gelopen.. midden in de nacht haha maar zijn nu allemaal kerstlichtje enzoo echt leuk.. en toen naar huis..

Donderdag was de dag van thanksgiving. Ik heb sochtends heel relaxed en rustig aan gedaan en moest om half 3 bij levi zijn.. dus rond 2uur ging ik weg..
We hebben eerst nog een uurtje bij hun thuis gezeten.. heb zn moeder een cadeautje gegeven omdat ze jarig was.. dat vond ze zo lief.. haha ze was heelmaal blij en ging me helemaal omhelzen enz haha..
Daarna kwam de oom van Levi ons ophalen..
We gingen een stuk rijden en kwamen echt in zo'n grote amerikaanse wijk met die echte grote amerikaanse huizen aan.
Net als in de film dat er een jochie langs rijd en de krant op de hof gooit.. haha dat is echt want die man die er woont klaagde er nog over dat die jongen m altijd tege de auto gooit haha..
Ik was eerst best wel zo van uh tja.. sta ik dan haha en die nergers en negerinnen zijn allemaal zo uitgelaten enz..
en dat kan ik absoluut ook wel zijn haha maar ik voelde me in t begin even een kleinverlegen meisje haha...
ik ben toen maar even bij de mensen gaan zitten waar ik t beste mee om kan gaan.. DE KIDS hahaaha
daar had k gelijk een klik mee, de 2 zoontjes van de gene die daar woonde waren zoooo leuk..
twee van die kleine negertejs 3 en 4 jaar.. geweldig..!
helemaal kletsen en alles.. en langzamerhand beetje praten met mensen..
na een uurtje begon t eten..
DE HELE KEUKEN WAS VOL MET ETEN... haha
echt alles was super lekker en heb echt heeeel veel gegeten..
de moeder van Levi gooide van alles op me bord van giiiiiiirrl you neeeed to taste this.. haha okee ik taste wel hoor hihihi
dingen waarvan ik de naam niet meer weet maar wel echt lekker was..
verder uiteraard kalkoen... een whit turkey en een black turkey aahahaa wt t verschil was geen idee maar smaakte goed..
verder was er kip, ham en nog een vlees met allemaal sperziebonen echt heerijk..
verder nog een aardappel salade en iets met allemaal garnalen.. hmmm daar heb k van zitten smullen:P
en spare ribs die de moeder van levi had gemaakt echt lekker
en macaroni and cheese en nog een of andere smurrie wat echt lkker was en mash patetoes en rijst en sweet patetoes
en daarna nog een dik groooote taart want de moeder van \Levi was jarig en nog een sweetpatetoe cake en koekjes en gewonen cake en cheesecake
en HEEEEEEL VEEEEL drank..
haha er was een basement daar waren de kids en een grooooooooooooooooooooooooote tv waar je football kon kijken..
boven was er n de kamer ook een tv met football op.. en iedereen zat een beetje versprijd..
dan zat je daar en dan zat je daar..
oh en die mensen zijn allemaaaal zo leuk!!
k hou van die black family's echt super/.
op een gegeven moment gingen mensen zingen en beetje dansen en gek doen geweldig echt waar..!!!
we gingen nog een spelletje spelen en k snapte er niets van in t begin maar ik heb 3keer gewonnen haahha
was dat spelletje met 3 jongens aan t spelen die dachten van aah datmeisje dat kan t toch niethahahah
toch wel..!!:P hihihi
op een geven moment gngen we na huis en iedereen geeft daar een knuffel ipv een hand ook als je hallo zegt..
dus als je jezelf voor steld geef je een knuffel en zeg je k ben chamilla nice to meet you!!
ik hou daar wel van..beter dan dat stijve gedoe..! haha
in t begin gaf ik automatisch een hand en dan zei die vrouw.. oh nooooo giiiiirll...i dont do the hand thing..
come on girl give me a hug.. en toen sqeeste ze me helemaal haah zoo leuk!!
en toen k weg ging zei die vrouw oh k wl je echt nog een keer zien.. zie ik je met kerst ofzo..??:D
haha zo lief zo leuk!! echt gaaf..
heb dus een echte echte amerikaanse thankgiving meegemaatkt.. bij de black people geweldig..
toen ik weg ging gingen die 2 kids me ook helemaal omhelzen en vragen of ik hun oppas kon zijn haha echt geweldig..
daarna heeft de oom van Levi me thuis gebracht..:D
super leuk ech teen hele hele leuk dag gehad..!!

Vrijdag heb ik sochtend weer vrij weinig gedaan en kwam smiddags Beracha.. ze kwam om half 3 aan op t station en hebben we bij de kfc lekker kip gehaald.. we hebben daar echt anderhalf uur gezeten beetje gekletst enz en toen naar huis… thuis wat gerommeld en getut en savonds gingen we uit..
We zijn naar old city gegaan. Eerst even naar cuba libra maar was rustig.
Een jongen ging nog met me dansen was erg grappig.. heb weer eenbeetj emeer salsa skils:p
En toen gingen we naar blue martini is altijd leuk en gezellig.
Darren kwam ook daar heen (de date van Beracha) en hebben met hem en zn vrienden beetje gekletst en gedanst af en toe..daarna met de taxi naar huis en lekker geslapen..
Zaterdag gingen we weer zumba doen.. maar ivm met thanksgiving weekend was er een andere lerares..
T leek wel of ze stond te dansen in der slaapkamer.. t leek of ze maar wat deed.. ze keek alleen maar naar zich zelf in de spiegel en stond er gek bij te zingen en met der armen te zwaaien..
Beracha en k hebben t de hele les koud gehad..
We hebben daarna maar lekker in de sauna gezeten 20min en toen hield ik t niet meer vol:p
Koude douche genomen en toen nog maar even gaan zwemmen zodat we iig wat beweging hadden gedaan,.. dus hebben we even flink watbaantjes getrokken en gek gedaan in t zwembad.
In me string en bh want was bikini vergeten.. maar was niemand in t zwembad haha dus dat scheeld.. anders had ik die preutse amerikanen een hardverzakking bezorgd denk hahha..
Daarna hebben we wat boodschappen gedaan.. k was in het winkelwagentje gaan zitten en zo gingn we rond rijden.. mensen keken ons aan of we gek waren..
Thuis lekker geluched nog even gedouched enz en toen wilden we naar Target gegaan.. levensgrote winkel met vanalles… soort Primark wat in Rotterdam zit..:D
We zijn met de fiets gegaan alleen debanden waren zacht dus eerst naar de benzinepomp gelopen.. we snapte er geen zak van dus een maar jongens aan de haren getrokken en die deden t even voor ons…:D haha goed geregeld.. toen op de fiets in de kou naar de drankwinkel voor savonds en toen naar target en daar hebben we echt 2 uur rondgelopen.. ik heb alleen ipod oortjes en elastiekjes gekocht haha…
Verder vond ikniets echt super boeiend of de moeite.. of had t geld er niet voor over..;)
Daarna naar de mac even gegeten en toen naar huis weer tutten en opmaken en alles voor uit gaan.
Ik heb beracha der haar geverfd.. ze had highlights en die wilde ze niet meer..
Was goed gelukt al zeg ik t zelf haha.. daarna gingen we naar Levi en een vriend van hem die in Vango waren.. was erg gezellig.. ik kreeg van jongens drinken en dat gaf ik dan aan Levi want ik had al genoeg op hahahaha super grappig… dan zei ik tegen die jongens ja ik ga wer even naar me vriendin anders is ze zo alleen ik zie je straks goed.. en vervoglends zag ik ze niet meer hahaha gemeen he;)
Zondag hebben we een beeetje uitgeslapen en toen gingen we naar de stad.. beetje in de andere shop gedeelte kijken dan we altjd zijn.. en op een kerstmarkt geweest ik heb een hele leuke grappige warme muts gekocht..
Die is hier nog niet echt nodig maar da tkomt nog wel.. maar in NL kan ik m zeker gebruiken als t weer zo blijf als t nu is haha.. we zijn nog even naar t standbeeld achtig iets van Philly gewest met de LOVE letters en t artmuseumop de achtergrond.
Verder nog even Starbucks gedaan uiteraard en om half 6 had Beracha weer de bus..
Ik heb daarna lekker film gekekn in bed. Nja datw as t plan ik was om 6u in slaap gevallenen om 8 uur weer wakker.. toen wat gerommelden nog film gekeken en gemsnt enz.. en toen gaan slapen..

Dat waren de 2 weekjes.. ;)

Zooo duurde even maar weer helemaal op de hoogte..
Ik zou ook even foto’s toevoegen..

Tot gauw.. liefssss

  • 29 November 2010 - 16:39

    Williene:

    leuk om weer iets over je leven daar te lezen:P!
    have fun nog even

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Au pair in Amerika

Au-pair in Amerika

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2011

naar huuuuiiiiissss

29 December 2010

NOOOMI EN YOOEERIIIE

14 December 2010

Bambi op glad ijs..:P

29 November 2010

Thanksgiving

17 November 2010

geen inspiratie voor een naam:p
Chamilla

Al toen ik van de middelbare school kwam wilde ik als au pair naar Amerika. Ten eerste omdat ik het echt heel erg leuk vind om met kinderen te werken. Amerika trekt mij heel erg, ben er een aantal jaar geleden een maand wezen rondreizen met mn ouders en broertje en ik wil nog veel meer zien en mee maken. Vanaf 30 augustus is het de bedoeling dat ik vertrek richting Amerika en dan gaat het grote avontuur beginnen.. Enerzijds kan ik niet wachten,,... aan de andere kant is het super eng en spannend.

Actief sinds 03 Mei 2010
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 64312

Voorgaande reizen:

13 September 2010 - 28 December 2010

Au pair in Amerika

Landen bezocht: