WEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!!! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Chamilla Wijnvoord - WaarBenJij.nu WEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!!! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Chamilla Wijnvoord - WaarBenJij.nu

WEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!!!

Door: Chamilla

Blijf op de hoogte en volg Chamilla

11 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Philadelphia

oh wat is t toch heerlijk als die vrijdag avond weer aanbreekt..;)

Nou geen gehoor van meneer Erik.. nja hij heeft wel gebeld want ik had een gemiste oproep maar laat dus ik had zo iets van ja bekijk t!

Levi belde of ik mee wat ging drinken met hem.. wat dansen enz we zouden wel zien...
dus na t ONGELOFELIJK heerlijke eten van Sue, de eerste au pair.. ben ik dan mn hakjes en jurkje aan gaan doen en heb ik met Levi in de stad afgesproken.
we zijn naar een club geweest vlakbij het park en dat was een erg leuke tent.
ik voelde me een beeetje ongemakkelijk om echt te dansen enz omdat ik toch op een plek was wat ik niet kende geen mensen die ik kende geen vriendinnetjes alleen hij en ik zeg maar en dat was gewoon even gek..:P
we zijn op een gegeven moment buiten wat gaan lopen en hebben echt nog een uur in het park zitten kletsen.. erg gezellig...
tegen 3e heb k de taxi naar huis gepakt en lekker geslapen..
omdat hij mij die avond voorzien had van drankjes zei ik dat ik mee zou nemen voor brunch zaterdag ochtend.. alleen goeie grap ik werd pas om half 11 wakker en om 1 uur zou beracha aankomen en die zou ik van t station af halen.. dus haha dat ging niet echt meer...
agh jammer haha volgende x beter..

zaterdag ochtend even lekker relaxed dan nog otnbeten en gedouched enz en toen naar t station gegaan en Beracha opgepikt..
we hebben even haar spullen afgegooid hier en zijn toen even lekker slecht gaan maccen en daarna naar de winkels en lekkerin t park gezeten.. voor we t wisten waren de winkels dicht, 8uur is dat hier savonds en hebben we bij Pietro's een italiaans restaurant heeeerlijk gegeten..
daarna even naar huis hakjes en jurkjes aan en weer de stad in..
we zijn naar old city gegaan en Levi wist wel een leuke plek waar we heen konden ivm met dat Beracha nog geen 21 was konden we niet overal naar toe..
het was een wat grotere club en erg gezellig..
goede muziek veel (wat jongere) mensen..
hoe daar gedanst word.. dat is niet normaal...
dat is gewoon droogneuken hahahaa (sorry mensen:P)
maar t is super leuk om te zien..
Beracha en ik hebben ons goed vermaakt met gewoon om ons heen kijken en zelf een beeeeetje dansen haha
echt erg want die mensen daar zijn allemaal net 18 en ze doen dirty dirty dirty dancing... i like it haha
tis super grappig om te zien..
dus we hebben ons goed vermaakt..
ik heb Levi de hele aaf lopen pesten door alleen maar Nederlands tegen m te praten.. dat was erg grappig..:p nja dat vond ik zelf...
Later zag Beracha nog een leuke jongen lopen buiten en ik riep m voor haar..
dus hij kwam naar haar toe vond dr helemaal leuk enz.. bleek t de verkeerde te zijn:P ze wilde de jongen die naast m liep hahah en die was toen al weg.. hihi foutje...:P:P
we hebben nog bij een pizzatentje wat gegeten..
ik heb helemaal in een deuk gelegen om een jongen daar.. we gingen aan een tafel zitten waar je met zn 4e aan kan zitten..
aan de linkerkant zat al een jongen en daar ging Levi naast zitten..
ik ging tegenover levi zitten en beracha naast mij dus tegen over die jongen..
ik zeg tegen Levi in het nederlands kus me..
dus die jongen die naast levi zit zegt tegen beracha kiss me..
ik denk dat je er bij had meoten zijn maar t was echt super grappig...
toen ging ie praten sprechen si deutch.. want hijhoorde ons natuurlijkbeetje apart praten dus ik ging helemal in t duits tegen m praten.. maar hij kon helemaal geen duits...:P hahaha gpeie grap
daarna hebben we een taxi na huis genomen en heeeeeerlijk geslapen.

zondag lekker uitgeslapen..
nja lekker.. om half 8 hoorde we de kids al krijsen.. en ging maitin zelfs piano spelen:S ik had echt zo iets van hallooo je weet toch dat wij slapen..?
hoor ik Jess opeens.. MAITIN STOP THAT THE GIRLS ARE SLEEPING GO DOWNSTAIRS!!
DONT YOU HAVE BRAINS OR SOMETHING
hahaha dus okee mooi gingen ze na beneden.. en om half 10 gingen ze buiten spelen hoorde we ze allemaal spelen enz.. nou half 10 was mooie tijd dus wij nog een uurtje in bed gelegen lekker gekletst en toen gaan douche en otnbeten met de OVERHEERLIJKE chocola die mama had gestuurd hihihi thnks mammiee
daarna zijn we richting een andere winkelstraat gelopen.. bij CVS even chips gehaald.. tweede gang van ons ontbijt:P
en toen een starbucks uiteraard...
we hebben lekker wat geshopt en rondgeneusd en om 3uur onze officiele ontbijt/lunch gegeten...
daarna nog naar de pensslanding brug gelopen kun je naar New Jersey kijken..
leuk wat foto;s gemaakt en toen heeft beracha der haar laten knippen..
echt heeel gaaf.. echt dat ze het durfde vond ik zoo knap..
maar t is echt heeel gaaf geworden.!!:D
ik heb fotos van before and after haha
daarna snel naar huis we wilde de overheerlijke kippetjes van zon mannetje hier in de straat ngo eten maar geen tijd meer voor want haar bus ging om 7uur.
naar huis gegaan spullen gepakt en toen heeft ze een taxi naar t station genomen...
ik heb lekker even wat gegeten en wat gerommeld in me kamer en toen vroeg levi of ik mee ging kijken naar the game.
uh game uh ja is goed.. prima..:P
dus ik naar waar hij woont gingen we naar een bar en allemaal hele fanatieke mensen met ooehh en aah en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuyyy geluiden als er iets fouts of goeds gebeurde..
en hhet eg maar in de ietsjes mindere mooie en goede wijken van Philly dus was eigenlijk een beetje ongemakkelijk toen ik uit de subway kwam dacht ik al oooh my god waar ben ik beland.. en allemaal van die groooote overenthousiaste mannen in die bar dus toen zei hij wil je anders bij mij thuis kijken..
dus wij naar zijn huis en daar gegeken..
much better.. hij woont trouwens zeg maar in een wijk wat er weer een beetje tussen in zit..
je hebt de goede wijk waar ik woon
de iets mindere mooie maar wel veilig waar hij woont
de wat slechtere wijken
en de ghetto..
nou ik was dus in de minder mooie maar wel veilige wijk en voelde al niet op me gemakt..
die ghetto hoef ik dus niet te zien haha..
het is heel raar want je hebt zeg maar broadstreet of een andere grote straat dat echt een scheiding is..
als je dat kruispunt oversteekt lijkt t of de lucht opeens donkerder is.. of er een eng muziekje word gespeeld en of iedereen opeens heel boos kijkt..
het is een troep op de straat en de huizen vallen uit elkaar van elende..
dus stel je voor je loopt op een straat links allemaal mooie huizen en netjes en veilig gevoel en rechts het totale tegenovergestelde...
Levi vond t erg grappig dat ik al zo schijterig was om helemaal niets..
hij zegt waar ben je bang voor..
ik was bang voor t onbekende...
maar ik was met hem en het was een goede buurt alleen wat minder mooi haha okeee
ik zei eerst ik wil de ghetto wel eens zien.. maar daar ben ik toch maar vanaf gestapt haha
ik hoef t niet zo zeer te zien..:P hiihi

nouja goed.. ik heb rond half 1 de taxi na huis gepakt en heeeerlijk gaan slapen..
ik ben nu echt kapot...:P
de kids slapen en ik val ook bijna in slaap...
vanmorgen naar t park geweest vanmiddag denk ook de kids zijn echt schatten vandaag..
t zijn altijd schatjes maar ze zijn zo lief en hulpzaam vndaag heel anders dan normaal op maandagen.;)
Benjamin gaat steeds beter.. hij begrijpt wat ie nu wel en niet kan bij mij
en komt me ook vaak even knuffelen
ik beloon m ook echt door m te complimetneren als hij iets goeds doet of heeel soms met iets lekkers ofzo..
we snappen elkaar al beter:p
niet dat ie praat maar hij doet minder dat krijsen haha.. t is een schatje..
net als matthew die echt een persoontje begint te worden.. kan echt met m praten zeg maar. dus leuk!

vnaaf mis even naar starbucks met een jongen die vnmorgen in t park was..
en vroeg naar bedje toe..

het was weer een heeeerlijk weekend dus en kan niet wachten tot de volgende..
dan komt Marielle.. ook weer erg zin in :D

kusss en tot gauww allemaal

  • 11 Oktober 2010 - 20:51

    Roosje:

    Haay Schattie,
    wat leuk dat je het nog steeds naar je zin heb, En dat het steeds beter gaat met de kids en jou!
    Heb je nog iets van Jet gehoord??
    Kus liefs mij

  • 12 Oktober 2010 - 09:23

    Caroline:

    Haha en dat te bedenken dat ik al 'bang' was in Utrecht...
    Weet je nog, je zei; het is hier geen ghetto.
    Haha!!

    Veel plezier deze week!!

    XXX

  • 14 Oktober 2010 - 16:56

    Beras:

    hahahah heeerlijk! was die man kerel alweer vergeten joh:P!

    hahah naja ook al heb je de verkeerde aangehouden toch heb je ook wel weer in een zeker zin de goede aangehouden als je me nog begrijpt;)!

    Vond het een super weekend en ik kom snel nog een keertje

    Ga je zeker missen!!

    DIKKEEEEE KUS!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Au pair in Amerika

Au-pair in Amerika

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2011

naar huuuuiiiiissss

29 December 2010

NOOOMI EN YOOEERIIIE

14 December 2010

Bambi op glad ijs..:P

29 November 2010

Thanksgiving

17 November 2010

geen inspiratie voor een naam:p
Chamilla

Al toen ik van de middelbare school kwam wilde ik als au pair naar Amerika. Ten eerste omdat ik het echt heel erg leuk vind om met kinderen te werken. Amerika trekt mij heel erg, ben er een aantal jaar geleden een maand wezen rondreizen met mn ouders en broertje en ik wil nog veel meer zien en mee maken. Vanaf 30 augustus is het de bedoeling dat ik vertrek richting Amerika en dan gaat het grote avontuur beginnen.. Enerzijds kan ik niet wachten,,... aan de andere kant is het super eng en spannend.

Actief sinds 03 Mei 2010
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 64365

Voorgaande reizen:

13 September 2010 - 28 December 2010

Au pair in Amerika

Landen bezocht: